Yandaş gazeteler Sarraf'ın rüşvet itiraflarını görmezden geldi!

Rıza Sarraf'ın AKP'li Zafer Çağlayan'a 45-50 milyon avro, 7 milyon dolar ve 2.5 milyon lira rüşvet verdiği itirafı, AKP yandaşı "gazete"ler tarafından görülmezken, bu "gazete"lerin tümü Erdoğan'ın cevabını manşetlerine taşıdı.
Haber Merkezi
Perşembe, 30 Kasım 2017 13:19

Rıza Sarraf'ın AKP'li Zafer Çağlayan'a 45-50 milyon avro, 7 milyon dolar ve 2.5 milyon lira rüşvet verdiği itirafı, AKP yandaşı "gazete"ler tarafından görülmezken, bu "gazete"lerin tümü Erdoğan'ın cevabını manşetlerine taşıdı. 

SABAH'TA DAVANIN HABERİ YOK

AKP genel başkanı Tayyip Erdoğan'ın damadı olan Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Berat Albayrak'ın ağabeyi Serhat Albayrak'ın CEO'su olduğu Turkuvaz Medya'nın gazetesi Sabah, Sarraf davasına gazetenin hiçbir yerinde yer vermedi. Aynı medya grubuna ait Takvim gazetesi de iddiaları görmedi.

YENİ ŞAFAK BİRİNCİ SAYFADAN GÖRMEDİ

İktidar medyasının bir başka "gazete"si olan Yeni Şafak da Sarraf'ın itiraflarını birinci sayfasında görmezden geldi. Yeni Şafak habere 17. sayfada yer verebildi. Haberi de "Kumpas davası ABD'nin darbe itirafı: 15 Temmuz'u ABD yaptırdı" başlığıyla yayımladı. Haberde Zarrab'ın rüşvet dağıttığına ilişkin itiraflar yer almadı.

STAR VE AKŞAM DA DAVAYI BİRİNCİ SAYFADA GÖRMEDİ

İHLAS HOLDİNG'İN GAZETESİNDE DE YOK