Burger King'den 'çocuğa dayak' açıklaması

Burger King'de müşterilerden artan patatesleri aldığı gerekçesiyle dayak yiyen çocuğa ilişkin haberimizin ardından Burger King'den yanıt geldi: Üzgünüz...

Haber Merkezi

Şirinevler Burger King'de müşteriden artan patatesleri alan bir çocuğun şube müdürü tarafından dövüldüğü iddiası sonrası Burger King'den yanıt geldi.

Açıklama şöyle:

21 Ocak'ta Şirinevler Burger King restoranında gerçekleşen olaya ilişkin olarak aşağıdaki açıklamayı sizinle paylaşmak isteriz.

TAB Gıda, 1995 yılından bu yana Burger King’in Türkiye’de Ana Lisans Hakkı sahibi olarak faaliyetini sürdürmekte ve tüm Burger King çalışanlarına düzenli olarak gerekli eğitimleri vermektedir. Söz konusu olay, Lisans Alan İşletmecimiz (Franchise) tarafından işletilmekte olan Şirinevler restoranında yaşanmış olup, öncelikle olaydan dolayı TAB Gıda olarak duyduğumuz üzüntüyü belirtmek isteriz.

Yaşanan bu üzücü olayın Şirketimiz ve markamız tarafından asla kabul edilemeyeceğini bildirir Lisans Alan İşletmecimizin (franchise), olayda adı geçen çalışanının iş akdine haklı sebeple son verdiği bilgisini tarafınızla paylaşırız. 

Burger King'de müşteriden artan patatesleri alan çocuğa dayak!