İETT “aktaramamayı” cihaza bağladı!

İETT bir süredir bazı araçlarda aktarma yapılamaması nedeniyle mağdur edilen bir vatandaşın konuyla ilgili bilgi istemesine üzerine topu cihazların yazılım sorununa attı.
Çarşamba, 08 Temmuz 2009 17:31

soL (İSTANBUL) 1 Haziran 2009 tarihinden beri İETT otobüslerinde bazı hatlarda aktarma yapılamaması üzerine bir vatandaşın İETT'ye yaptığı başvuruya, ilgililerden ilginç bir yanıt geldi.

Bir süredir İETT'ye bağlı araçlarda yapılan aktarmalarda yaşanan sorunlar nedeniyle İlkay Kılıçaslan isimli vatandaş, İETT Halkla İlişkiler ve Seyahat Kartları Şube Müdürlüğü'ne konuyla ilgili bilgi isteyen bir e-posta yolladı. Kılıçaslan gönderdiği mesajda, "Yaklaşık bir haftadır, daha önce aktarmalı olarak binebildiğim bazı hatlarda aktarma yapılmadığını gördüm. Örnek vermek gerekirse 23 Haziran Pazartesi saat 11:00'de Karaköy'den vapura bindim ve 11:30'da Kadıköy'den 222'ye bindim ve aktarma yapılmadı. Bu benim sürekli kullandığım güzergah ve aktarma vardı. Şöföre sorduğumda bazı hatlarda aktarma uygulanmadığını söyledi. Bu konuyla ilgili bilgi istiyorum" sözlerine yer verdi.

İETT Halkla İlişkiler ve Seyahat Kartları Şube Müdürlüğü konuyla ilgili bilgi isteyen Kılıçaslan'a verdiği cevapta şu açıklama da bulundu: "Değerli Yolcumuz İlkay Kılıçaslan , İETT'ye yaptığınız başvuru incelenmiştir Aktarma kalkmamış olup , araçlara takılan cihazda yazılımdan dolayı teknik bir sorun olup bu mağduriyetin giderilmesi için çalışmalar sürmektedir. İyi yolculuklar..."

Bir süredir devam eden sorun nedeniyle uzun zamandır aynı hatları aktarmalı ve indirimli olarak kullanan birçok vatandaş mağdur olmaya devam ederken, İETT'nin bir aydan fazla bir süredir devam eden uygulamaları hâlen yazılım sorununa bağlaması dikkat çekti. Konuyla ilgili İETT'ye başvuru yapan Kılıçaslan gazetemize yaptığı açıklamada, gelen cevaba rağmen mağduriyetinin halen giderilmediğini, yaşanan durumun sadece kendisini değil, toplu taşıma araçlarını kullanan tüm halkı mağdur ettiğini kaydetti.