Ana içeriğe atla

Home

soL Haber'de reklam yok, sadece haber var. Bunu birlikte sürdürüyoruz. Abone olarak desteğinizi gösterin.

Yükleniyor...

Vali açıkladı: İstanbul’da nargile yasağı

İstanbul Valisi Gül, kentteki plaj, sahil, orman, mesire alanı ve parklarda nargile içilmesini yasaklandı.

Haber Merkezi

Yayın Tarihi: 05.07.2023 , 12:30 Güncelleme Tarihi: 22.01.2025 , 10:54

İstanbul’un yeni Valisi Davut Gül plaj, sahil, orman, mesire alanı ve parklarda nargile içilmesinin yasaklandığını duyurdu.

Gül, Twitter hesabından şu paylaşımı yaptı:

“İstanbul'da; plajlar, sahiller, ormanlar, mesire alanları ve parklarda nargile içilmesi yasaklanmıştır. Buraların dışındaki ruhsatlı nargile salonlarıyla ilgili bir kısıtlamaya gidilmemiştir.”

soL YZ Beta, soL’un geliştirdiği ve soL arşiviyle çalışan bir yapay zeka robotudur. Kullanımı, soL abonelerine açıktır.