Ana içeriğe atla

Home

soL Haber'de reklam yok, sadece haber var. Bunu birlikte sürdürüyoruz. Abone olarak desteğinizi gösterin.

Yükleniyor...

Prof. Dr. Taşçıoğlu'nun koronavirüs testi pozitif çıktı

İstanbul Çapa Tıp Fakültesi Dahiliye Profesörü Dr. Cemil Taşçıoğlu'nun koronavirüs test sonucunun pozitif çıktığı duyuruldu.

Yayın Tarihi: 18.03.2020 , 07:43 Güncelleme Tarihi: 22.01.2025 , 10:54

İstanbul Çapa Tıp Fakültesi Dahiliye Profesörü Cemil Taşçıoğlu’nun oğlu Onur Taşçıoğlu sosyal medya hesabından yaptığı duyuruda, babasının test sonucunun pozitif çıktığını açıkladı.

Onur Taşçıoğlu, “Sevgili babam, sizlerin hocası Prof. Dr. Cemil Taşçıoğlu'nun covid-19 test sonucu ne yazık ki pozitif çıkmıştır. Kendisi Çapa'da enfeksiyon servisinde karantina altındadır. Ateşi yok, solunumu normal, herhangi bir cihaza bağlı değildir. Dünden bugüne durumu stabil seyretmektedir" dedi.

Onur Taşçıoğlu, babasının en son 4-5 ay önce yurt dışına gittiğini söyledi.

 

soL YZ Beta, soL’un geliştirdiği ve soL arşiviyle çalışan bir yapay zeka robotudur. Kullanımı, soL abonelerine açıktır.