Ana içeriğe atla

Home

soL Haber'de reklam yok, sadece haber var. Bunu birlikte sürdürüyoruz. Abone olarak desteğinizi gösterin.

Yükleniyor...

Gaziantep Valiliği: Hayatını kaybedenlerin sayısı 50'ye yükseldi

Gaziantep Valiliği, Şahinbey ilçesindeki bombalı saldırıda yaşamını yitirenlerin sayısının 50'ye çıktığını açıkladı.

Haber Merkezi

Yayın Tarihi: 21.08.2016 , 11:11 Güncelleme Tarihi: 08.05.2021 , 05:19

Gaziantep'te merkez Şahinbey ilçesi Akdere Mahallesi'ndeki bir ilkokulun bahçesinde yapılan  düğüne, kimliği belirlenemeyen kişi veya kişilerce bombalı saldırı düzenlendi. İlk belirlemelere göre hayatını kaybedenlerin sayısı 30 olarak açıklanmıştı. Gaziantep Valiliği'nin son açıklamasına göre sayı 50'ye yükseldi.

Valilikten yapılan açıklama şöyle:

"İlimizde 20 Ağustos 2016 Cumartesi günü gerçekleştirilen bombalı  terör saldırısında bugün itibariyle 50 vatandaşımız hayatını kaybetmiştir. 
Saldırıda yaralanan vatandaşlarımızın tedavileri ilimizdeki hastanelerimizde devam etmektedir. 
Düzenlenen menfur terör saldırısında hayatını kaybeden vatandaşlarımıza Allah’tan rahmet, kederli ailelerine sabır, yaralılarımıza  acil şifalar diliyoruz.
Haince düzenlenen saldırı ve bu saldırıyı yapanları bir kez daha lanetle kınıyoruz."

 

soL YZ Beta, soL’un geliştirdiği ve soL arşiviyle çalışan bir yapay zeka robotudur. Kullanımı, soL abonelerine açıktır.