Ana içeriğe atla

Home

soL Haber'de reklam yok, sadece haber var. Bunu birlikte sürdürüyoruz. Abone olarak desteğinizi gösterin.

Yükleniyor...

TKP’li Sağlık Emekçileri: 8 Şubat’ta iş bırakıyoruz!

TKP’li Sağlık Emekçileri 'Bu düzenin ne bize ne hastalarımıza verebileceği hiçbir şey yok. Kazanabileceğimiz ise yepyeni bir dünya var' dedi.

Haber Merkezi

Yayın Tarihi: 08.02.2022 , 10:20 Güncelleme Tarihi: 22.01.2025 , 10:54

Sağlık emekçileri ülkenin dört bir yanında kötü çalışma koşulları, hayat pahalılığı, mobbing ve hakları için greve gideceklerini duyurmuştu.

TKP’li Sağlık Emekçileri de "Bu düzenin ne bize ne hastalarımıza verebileceği hiçbir şey yok. Kazanabileceğimiz ise yepyeni bir dünya var" diyerek iş bıraktığını belirtti.

Bankalara borcu olmayan sağlık emekçisi var mı?

Bu borcu döndürerek ancak gıda, elektrik, doğalgaz, kira, çocuklarımızın eğitim masrafları gibi temel ihtiyaçlarımızı karşılayabiliyoruz. Aldığımız ücretler temel ihtiyaçlarımızı bile karşılamaya yetmezken, bizlerden beklenen ise hep fedakârlık; sürekli eksik personel ile çalışma, fazla mesailer, nöbetler, kullandırılmayan izinler. Piyasacı anlayışın kışkırttığı sürekli şişen iş yükü. Üstelik can güvenliğimiz bile olmadan, şiddetin ne zaman, nerede karşımıza çıkacağını bilmeden, “kelle koltukta” çalışırken…

“Fedakârlığımız” yetmedi mi; diğer yanda da hastane yöneticilerinin, yandaş sendikaların zorlaması, tehditleri, baskıları…

Bu düzenin ne bize ne hastalarımıza verebileceği hiçbir şey yok. Kazanabileceğimiz ise yepyeni bir dünya var.

8 Şubat’ta iş bırakıyoruz!

TKP’li Sağlık Emekçileri

soL YZ Beta, soL’un geliştirdiği ve soL arşiviyle çalışan bir yapay zeka robotudur. Kullanımı, soL abonelerine açıktır.