Ana içeriğe atla

Home

soL Haber'de reklam yok, sadece haber var. Bunu birlikte sürdürüyoruz. Abone olarak desteğinizi gösterin.

Yükleniyor...

İzmir depremi sonrası gözaltı sayısı 6'ya yükseldi

İzmir depremi sonrası sosyal medyadan yapılan paylaşımlar gerekçesiyle gözaltına alınan sayısı 6'ya yükseldi.

Haber Merkezi

Yayın Tarihi: 31.10.2020 , 13:13 Güncelleme Tarihi: 31.10.2020 , 13:15

İçişleri Bakan Yardımcısı Muhterem İnce, "İzmir depremine ilişkin sosyal medyadan provokatif paylaşımlarla ilgili 25 kişi hakkında işlem başlatıldığını, bu kapsamda 6 kişinin gözaltına alındığını" duyurdu.

İnce, "İçindeki kini ve nefreti sosyal medyadan yaymaya devam edenler. Yazdıkça yakalanacaksınız, Emniyet Genel Müdürlüğü birimlerimiz tarafından, 37 paylaşım tespit edildi. 25 şahıs için işlem başlatıldı. 6 kişi gözaltına alındı. Mühim olan insan olabilmek" dedi.

soL YZ Beta, soL’un geliştirdiği ve soL arşiviyle çalışan bir yapay zeka robotudur. Kullanımı, soL abonelerine açıktır.