Ana içeriğe atla

Home

soL Haber'de reklam yok, sadece haber var. Bunu birlikte sürdürüyoruz. Abone olarak desteğinizi gösterin.

Yükleniyor...

Gaziantep'teki fabrikada su içip rahatsızlanan 25 işçi hastaneye kaldırıldı

Gaziantep'teki bir tekstil fabrikasında içme suyundan içip rahatsızlanan 25 işçi hastaneye kaldırıldı. İşçiler, zehirlenme şüphesiyle tedaviye alındı.

Haber Merkezi

Yayın Tarihi: 26.06.2026 , 14:09

Gaziantep'te bir tekstil fabrikasında içme suyundan içip rahatsızlanan 25 işçi, zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırıldı.

Sabah saatlerinde 5’inci Organize Sanayi Bölgesindeki bir tekstil fabrikasında meydana gelen olayda fabrikadaki içme suyunu kullanan işçilerde baş dönmesi ve mide bulantısı şikayeti oluştu. Bunun üzerine durum, 112 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirildi.

DHA'da yer alan habere göre olay yerine gelen ambulanslarla 25 işçi, Şehitkamil Devlet Hastanesi’ne kaldırıldı. Zehirlenme şüphesiyle tedaviye alınan işçilerin durumlarının iyi olduğu belirtildi. Olaya ilişkin inceleme başlatıldı.

soL YZ Beta, soL’un geliştirdiği ve soL arşiviyle çalışan bir yapay zeka robotudur. Kullanımı, soL abonelerine açıktır.