Ana içeriğe atla

Home

soL Haber'de reklam yok, sadece haber var. Bunu birlikte sürdürüyoruz. Abone olarak desteğinizi gösterin.

Yükleniyor...

Ankara'da halk Madımak için yürüdü

Madımak Katliamı'nın 30. yılında anma için Dikmen Caddesi'nde buluşan Ankaralılar 2 Temmuz Anıt Parkı'na yürüdü.

soL - Ankara

Yayın Tarihi: 01.07.2023 , 21:41 Güncelleme Tarihi: 22.01.2025 , 10:54

Bugün Ankara'da aralarında Pir Sultan Abdal Kültür Derneği (PSKAD) Ankara Şubesi ve Türkiye Komünist Partisi'nin (TKP) de olduğu birçok dernek ve siyasi partinin çağrısıyla Madımak'ta katledilenler için bir anma düzenlendi.

"Susma, Haykır: Şeriata Karşı Laiklik, Zulme Karşı Adalet" başlığıyla yapılan çağrıyla Dikmen Caddesi'nde buluşan Ankaralılar 2 Temmuz Anıt Parkı'na yürüdü. "Şeriata, faşizme, karanlığa geçit yok!", "Sivas'ta yakanlar AKP'yi kuranlar!", "Sivas'ın ışığı sönmeyecek!" sloganlarıyla gerçekleşen yürüyüşün ardından anma programı için 2 Temmuz Anıt Parkı'n buluşuldu.

Anma programında birçok sanatçı ve PSAKD Ankara Şube Semah Topluluğu yer aldı.

soL YZ Beta, soL’un geliştirdiği ve soL arşiviyle çalışan bir yapay zeka robotudur. Kullanımı, soL abonelerine açıktır.