Ana içeriğe atla

Home

soL Haber'de reklam yok, sadece haber var. Bunu birlikte sürdürüyoruz. Abone olarak desteğinizi gösterin.

Yükleniyor...

İZBAN işçileri grevi anlatacak: Ne istiyorlar, niçin mücadele ediyorlar?

Grevin dokuzuncu gününü geride bırakan İZBAN işçileri, 20 Aralık Perşembe akşamı Nâzım Hikmet Kültür Merkezi'nde İzmirlilerle bir araya geliyor.

soL-İzmir

Yayın Tarihi: 18.12.2018 , 16:15 Güncelleme Tarihi: 08.05.2021 , 07:57

İzmir'i kuzey-güey güzergahında birbirine bağlayan banliyö sistemi İZBAN'da 342 işçi 10 Aralık Pazartesi'den beri grevde. Anayasal haklarını kullanarak hukuki ve meşru zeminde mücadele eden İZBAN işçileri, neden greve gittiklerini, ne istediklerini İzmir halkıyla paylaşacak. 

20 Aralık Perşembe günü saat 20.00'de Nâzım Hikmet Kültür Merkezi'nde İzmirlilerle buluşacak olan grevdeki İZBAN işçileri, hem grev sürecini anlatacak hem de vatandaşların sorularını yanıtlayacak. 

soL YZ Beta, soL’un geliştirdiği ve soL arşiviyle çalışan bir yapay zeka robotudur. Kullanımı, soL abonelerine açıktır.