Sayfa yolu
İZBAN işçileri grevi anlatacak: Ne istiyorlar, niçin mücadele ediyorlar?
soL-İzmir
Yayın Tarihi: 18.12.2018 , 16:15 Güncelleme Tarihi: 08.05.2021 , 07:57
İzmir'i kuzey-güey güzergahında birbirine bağlayan banliyö sistemi İZBAN'da 342 işçi 10 Aralık Pazartesi'den beri grevde. Anayasal haklarını kullanarak hukuki ve meşru zeminde mücadele eden İZBAN işçileri, neden greve gittiklerini, ne istediklerini İzmir halkıyla paylaşacak.
20 Aralık Perşembe günü saat 20.00'de Nâzım Hikmet Kültür Merkezi'nde İzmirlilerle buluşacak olan grevdeki İZBAN işçileri, hem grev sürecini anlatacak hem de vatandaşların sorularını yanıtlayacak.

soL YZ Beta, soL’un geliştirdiği ve soL arşiviyle çalışan bir yapay zeka robotudur. Kullanımı, soL abonelerine açıktır.
