Sayfa yolu
Trump: Londra'da hoş karşılanmadığımı hissediyorum
Dış Haberler
Yayın Tarihi: 13.07.2018 , 07:18 Güncelleme Tarihi: 08.05.2021 , 06:48
ABD Başkanı Donald Trump, Londra'da kendi ziyaretine karşı protestolar sebebiyle "hoş karşılanmadığını" hissettiğini belirtti.
Trump, daha önceki açıklamasında Londra'da yaşayanlar için "beni çok seviyorlar" ifadelerini kullanmıştı. Ancak Trump, protestolara dair konuşarak "sanırım benim rahatsız hissetmem için yapıyorlar, Londra'ya gitmem için bir sebep yok" ifadelerini kullandı.
"Eskiden Londra'yı bir kent olarak çok severdim" diyen Trump, "Oraya uzun süredir gitmedim. Ancak beni rahatsız hissettiriyorlarsa neden orada kalayım?" diye sordu.
Trump'ın Londra'da yalnızca bir gece kalacağı belirtiliyor.
soL YZ Beta, soL’un geliştirdiği ve soL arşiviyle çalışan bir yapay zeka robotudur. Kullanımı, soL abonelerine açıktır.