Ana içeriğe atla

Home

soL Haber'de reklam yok, sadece haber var. Bunu birlikte sürdürüyoruz. Abone olarak desteğinizi gösterin.

Yükleniyor...

Memur zammı için en düşük talep AKP sendikasından geldi...

KESK ve Kamu-Sen’in ardından AKP'ye yakınlığıyla bilinen Memur Sendikaları Konfederasyonu (Memur-Sen) da, 2020-2021 toplu iş sözleşmesi taleplerini kamuoyu ile paylaştı. Memur-Sen 2020 yılı için yüzde 3 refah payı, taban aylığa 200 TL seyyanen zam, birinci 6 ay için yüzde 8, ikinci 6 ay içinse yüzde 7 zam talep ettiklerini açıkladı.

Yayın Tarihi: 24.07.2019 , 13:36 Güncelleme Tarihi: 22.01.2025 , 10:54

KESK ve Kamu-Sen’in ardından Memur Sendikaları Konfederasyonu (Memur-Sen) da, 2020-2021 toplu iş sözleşmesi taleplerini kamuoyu ile paylaştı.

Memur-Sen 1 Ocak 2020’den geçerli olmak üzere yüzde 3 refah payı, taban aylığa 200 TL seyyanen zam, birinci 6 ay için yüzde 8, ikinci 6 ay içinse yüzde 7 oransal zam talep ettiklerini açıkladı. 2021 içinse yüzde 2 refah payı, birinci 6 ay yüzde 6, ikinci 6 ay yüzde 6 ve her iki dönem için enflasyon farkı üzerinden teklif sunuldu.

KESK %38 ZAM İSTEMİŞTİ

Dün basına açıklama yapan KESK, 2020 yılı için mevcutta 3.055 TL olan en düşük kamu emekçisi maaşının, 4.222 TL’ye çıkarılarak yüzde 38 zam yapılmasını talep etmişti.

Türkiye Kamu-Sen’in teklifi ise taban aylığa seyyanen 600 lira, ilk yıl yüzde 10+10, ikinci yıl yüzde 8+8 zam ve her iki yıl için yüzde 3 refah payı olarak belirlenmişti.

 

 

soL YZ Beta, soL’un geliştirdiği ve soL arşiviyle çalışan bir yapay zeka robotudur. Kullanımı, soL abonelerine açıktır.