Ana içeriğe atla

Home

soL Haber'de reklam yok, sadece haber var. Bunu birlikte sürdürüyoruz. Abone olarak desteğinizi gösterin.

Yükleniyor...

Arapça levhalar kaldırıldı

Adana Büyükşehir Belediyesi'ne bağlı zabıta ekipleri, kentteki Arapça levhaları söktü.

Yayın Tarihi: 26.04.2017 , 19:31 Güncelleme Tarihi: 08.05.2021 , 05:43

Adana Büyükşehir Belediyesi, kentteki Suriyeli sığanmacıların açtığı işyerlerinde kullanılan Arapça tabelaları kaldırdı.

Odatv'nin haberine göre Zabıta Daire Başkanlığı Denetim Şube Müdürlüğü, Suriyelilerin yoğun olarak yaşadığı Kocavezir Mahallesi, Güney Kuşak Bulvarı, 5 Ocak Bulvarı ve kentin farklı bölgelerinde bulunan Arapça levha ve tabelaları söktü.

soL YZ Beta, soL’un geliştirdiği ve soL arşiviyle çalışan bir yapay zeka robotudur. Kullanımı, soL abonelerine açıktır.