Sayfa yolu
Türkiye'de koronavirüsten yaşamını yitirenlerin sayısı 59'a yükseldi
soL - Haber Merkezi
Yayın Tarihi: 25.03.2020 , 23:42 Güncelleme Tarihi: 22.01.2025 , 10:54
Sağlık Bakanı Fahrettin Koca koronavirüsten yaşamını yitirenlerin sayısının 59'a yükseldiğini açıkladı.
Bakan Koca Twitter'dan yaptığı açıklamada "SON 24 SAATTE 5.035 test sonuçlandı. 561 tanı kondu. 15 hastamız hayata veda etti. Bugüne dek kaybettiğimiz hasta sayısı 59. Toplam hasta sayımız 2.433. SAYILAR, KAYIP ACISINI, ENDİŞEYİ İFADE EDEMEZ. Sıfır riskle yaşamaya çalışalım. Bizi hayata tedbir bağlar" dedi.
soL YZ Beta, soL’un geliştirdiği ve soL arşiviyle çalışan bir yapay zeka robotudur. Kullanımı, soL abonelerine açıktır.