Ana içeriğe atla

Home

soL Haber'de reklam yok, sadece haber var. Bunu birlikte sürdürüyoruz. Abone olarak desteğinizi gösterin.

Yükleniyor...

İstanbul'da iki mahalle şarbon karantinasına alındı!

İstanbul Silivri'de Balaban ve Sancaktepe Mahalleleri şarbon nedeniyle karantina altına alındı.

Yayın Tarihi: 02.09.2018 , 08:49 Güncelleme Tarihi: 08.05.2021 , 07:04

AKP'nin denetimsizlikleri sonucu yayılan şarbon, İstanbul'da iki mahallenin karantinaya alınmasına neden oldu.

DHA'nın haberine göre, İstanbul Silivri'de Balaban ve Sancaktepe Mahalleleri şarbon nedeniyle karantina altına alındı. 

İki mahallede bulunan 3 bin 500 hayvan sabah saatlerinden itibaren aşılanacak. 

 

soL YZ Beta, soL’un geliştirdiği ve soL arşiviyle çalışan bir yapay zeka robotudur. Kullanımı, soL abonelerine açıktır.