Sayfa yolu
İstanbul'da iki mahalle şarbon karantinasına alındı!
Yayın Tarihi: 02.09.2018 , 08:49 Güncelleme Tarihi: 08.05.2021 , 07:04
AKP'nin denetimsizlikleri sonucu yayılan şarbon, İstanbul'da iki mahallenin karantinaya alınmasına neden oldu.
DHA'nın haberine göre, İstanbul Silivri'de Balaban ve Sancaktepe Mahalleleri şarbon nedeniyle karantina altına alındı.
İki mahallede bulunan 3 bin 500 hayvan sabah saatlerinden itibaren aşılanacak.
soL YZ Beta, soL’un geliştirdiği ve soL arşiviyle çalışan bir yapay zeka robotudur. Kullanımı, soL abonelerine açıktır.
