AKP'nin propaganda filmi K.O.Z.'u bir haftada 11 kişi izledi

Türkiye sinemasının en çok izlenen filmi hedefiyle yola çıkan Kod Adı K.O.Z. 27 Mart-2 Nisan tarihleri arasında 3 salonda 11 izleyici tarafından izlenerek gösterimden kalktı.

Türkiye sinemasının en çok izlenen filmi hedefiyle yola çıkan Kod Adı K.O.Z. 27 Mart-2 Nisan tarihleri arasında 3 salonda 11 izleyici tarafından izlenerek gösterimden kalktı.

Yapımcılığını Parantez Yapım - Uğur Yalçınkaya’nın üstlendiği Haziran Direnişi ve 17-25 Aralık operasyonlarına karşı hükümet propagandası yapan Kod Adı K.O.Z. 27 Mart-2 Nisan tarihleri arasında 3 salonda 11 izleyici tarafından izlenerek gösterimden kalktı.

13 Şubat’ta 850 salonda vizyona giren ve hedefi Recep İvedik’in rekorunu kırarak Türkiye’nin en çok seyredilen filmi olmak olarak koyan Kod Adı K.O.Z. 300 bin barajını ancak aşabildi.  

Box Office listesine göre; filmi toplamda 312 bin 914 kişi izledi.