50 sonuçtan 1 - 15 arası gösteriliyor
Salı, 05 Mayıs 2015 11:15
Kemal Okuyan

Başlığı "kabahat kimde" diye atabilirdik kuşkusuz. Yazıyı bayağı uzatır suç zincirinin bütün halkalarından söz etmek. Ancak yine de vaat yarışına girildiği şu seçim atmosferinde diktatörü bugünlere taşıyanın ne olduğuna bir bakmak gerekiyor.

Cumartesi, 23 Mayıs 2015 08:45
Erhan Nalçacı

Geçenlerde Yunanistan Komünist Partisi, Syriza-Anel hükümeti dışişleri bakanının Antalya’da yapılan NATO toplantısında diğer dışişleri bakanlarıyla kol kola “We are the world” (Biz dünyayız) şarkısını söylemesini fena halde topa tuttu.

Pazartesi, 25 Mayıs 2015 08:30
İzzettin Önder

Halkımızın çoğu için duyunca heyecanlandıran bir ifade olsa gerek, "Merkez Ülke Türkiye" ifadesi. Ancak, doğrusu bu ifadenin aklı selim insanları o denli etkileyeceğini düşünemiyorum. Bir parti söylemi ya da programının bir parçası olabilir gibi gözüken bu ifade çok yönlü tahlile ihtiyaç göstermektedir.

Pazartesi, 25 Mayıs 2015 08:30
Aydemir Güler

Hep eleştiri, hep eleştiri nereye kadar… Rakiplerin hakkında konuşmak değil, ne yapacağını anlatmalıymışsın… 

Cuma, 15 Mayıs 2015 10:00
Özgür Şen

Türkiye, Evren’in cenazesi kadar zavallı bir cenazeyi uzun zamandır görmemişti. Bu ülkeyi uzun yıllardır yönetmiş bir adam niye böyle uğurlandı? Herhalde, fikirleriyle hesaplaşıldığı, lideri olduğu 12 Eylül faşizmiyle yüzleşildiği için değil...

Pazartesi, 04 Mayıs 2015 08:30
Osman Çutsay

Sık yineliyoruz: Bazen tek bir istisna bile kaideyi bozar!

Pazartesi, 25 Mayıs 2015 08:30
Osman Çutsay

Bu seçimin, tıpkı daha öncekiler gibi, Türkiye halkının hiçbir sorununa çözüm çıkaramayacağı biliniyor. Yöneten kasaplar da, yönetilen milyonlar da... Ama bir şey olacak: Türkiye solu, sadece bir öncü müfrezesi dışında, tarihinin en büyük tasfiye operasyonundan geçecek.

Perşembe, 21 Mayıs 2015 08:00
Ahmet Çınar

Cumhurbaşkanı’na hitaben birinci sayfadan yayınladıkları mektup, Hürriyet’i ve Türkiye oligarşisini aklar mı?

Hayır. Asla.

Birdirler ve bütündürler. Birbirlerinin mütemmim cüzüdürler. Türkiye oligarşisi AKP’nin, AKP ise Türkiye oligarşisinin tamamlayıcısıdır.

Perşembe, 28 Mayıs 2015 08:00
Ahmet Çınar

Kemal Derviş her ne kadar, projenin ayrıntısında katkısının olmadığını söylese de, Merkez Türkiye Projesi’ndeki ana fikir ve söylem baştan sona Dervişist ve neo-liberal.

CHP'nin "Merkez Türkiye Projesi"ndeki söylem ile Tayyip'in "Ülke şirket gibi yönetilmeli" söylemi arasında hiçbir fark yok.

Pazartesi, 18 Mayıs 2015 08:30
Osman Çutsay

Recep Tayyip Erdoğan’ın “kankası” olabilecek tıynette bir dincinin, Amerikan oyunlarıyla ve asker eliyle iktidardan alınıp idama mahkum edilmesi, zamanın kapitalist ruhunda bazı dönüşlerin çoktan yerleştiğini gösterdi. Tıpkı devalüasyonun, yerini “günlük döviz düzenlemelerine” bırakması gibi:  Emperyalist demokrasi son tahlilde sürekli darbe demektir.

Cumartesi, 02 Mayıs 2015 08:15
Tolga Binbay

Ölüm olunca duruyorum, duruyoruz. Hayat ağır bastığından değil, bir tek; çeşitli imkânlar, birbirinden farklı olasılıklar artık geride kaldığından. Ölüm, anahtarı, kolu olmayan bir kapı gibi: Kapanır ve kalanları biçare bırakır.

Ama beni esas şaşırtan biçare kalmak değil! Kendi acısına yönelmiş hoyratlığa, o acıyı hep başka acılarla kıyaslamaya şaşırıyorum.

Cuma, 22 Mayıs 2015 08:00
Özgür Şen

Demirtaş ve Önder’in son röportajlarından sonra bir süredir tartışılan konu doğal olarak tekrar alevlendi. Pek çok kişi HDP’nin, seçimden sonra AKP’yi destekleyip desteklemeyeceğini soruyor. Cevaptan bağımsız olarak kimse bu sorunun kendisinin açığa çıkarttığı garipliğin farkında değil mi?

Cuma, 08 Mayıs 2015 08:30
Özgür Şen

Türkiye’de solculuk, mazeret bulma becerisi olarak tanımlanabilir mi?

Perşembe, 28 Mayıs 2015 08:15
Aydemir Güler

Seçime giderken CHP’nin de, HDP’nin de solculuk yapacakları tahmin ediliyordu. Bu beklentiyi ben de paylaştım. Yazdım da…

Salı, 26 Mayıs 2015 09:15
Orhan Aydın

-Geçtik tabi hocam %11.5,12 bandındayız, daha vaktimiz var %13,5 ile tamamlarız.

-Gün itibariyle %35 olduk, yükleniyoruz, göreceksin ağabey %38 ile bitireceğiz bu işi.

-Bizi %17 gösteriyorlar yetmez, iktidarı istiyoruz.

-Barajı patlattık, milli hükümet geliyor.

Pages