18 sonuçtan 1 - 15 arası gösteriliyor
Çarşamba, 31 Aralık 2014 09:00
Ahmet Abakay

Yaptıkları garip açıklamalara bakılırsa bu yöneticilerin birbirinden farkı yok. Ancak Hiçbiri B.Arınç’ın eline su dökemez.

Yılın son açıklamasında komik demeyeyim ama yine garip sözler etti.

Çarşamba, 17 Aralık 2014 08:30
Ahmet Abakay

“Alo Fatih” yöntemi işe yaradı.Medya hizaya getirildi.

Anlaşılıyor ki, bu “alo” yöntemi şimdi diğer alanlarda uygulanıyor.

Çarşamba, 03 Aralık 2014 08:15
Ahmet Abakay

Sokaklarda öldürülen Gezi gençleri, yerlerde sürüklenen, cezaevlerine doldurulan üniversiteli gençler, cezalandırılmayan güvenlik güçleri ya da Roboski (Uludere) toplu cinayetinin hesabını vermemek için Dersim katliamını ya da Hamurabi döneminin haksızlıklarını gündeme sokan devlet yöneticilerinden söz etmeyeceğim bu hafta.

Çarşamba, 19 Kasım 2014 08:15
Ahmet Abakay

Konu Amerika’nın “yeniden” keşfi meselesi.

Aman dikkat edin, bu zat çok büyük oynuyor.

Aziz Nesin ile yarışıyor. O cesareti var.

Hayır, cahil cesareti demeyin. Kimsenin, şeytanın bile aklına gelmeyen şeyler yaratıyor ve dünya onu konuşuyor.

İyi ya da kötü, konuşuyorlar ya, ona bakın siz.

Aziz Nesin düşündürür ve güldürürdü.

Çarşamba, 05 Kasım 2014 01:12
Ahmet Abakay

Türkiye’de devrimci mücadelenin, Devrimci Yol hareketinin önemli isimlerinden Nasuh Mitap’ı dün kaybettik. Bir süredir İstanbul’da kanser tedavisi görüyordu Nasuh.

Nasuh ile sol hareket içinde mücadele veren aynı dönemin gençleriydik. 1976 yılında SBF’den mezun oldu. Ben ondan bir yıl önce 1975 SBF BYYO’dan mezun olmuştum.

Çarşamba, 15 Ekim 2014 11:32
Ahmet Abakay

Öğrencisi olma şansına eriştiğim, Mülkiye’nin emekli Hocası Prof. Taner Timur geçenlerde şöyle yazdı:

Çarşamba, 08 Ekim 2014 17:54
Ahmet Abakay

ABD Başkan Yardımcısı Joe Biden’in özür dilemesi, aralarında geçen konuşmayı yalanlama mı oldu şimdi?

Hayır, tam tersine o içerikteki konuşmanın gerçek olduğu bir kez daha ortaya konuldu.

Biden, Harvard Üniversitesindeki konuşmasında Işid’in ortaya çıkmasında, güçlenmesinde Türkiye, Birleşik Arap Emirlikleri, S.Arabistan ve Katar’ın baş rol oynadığını dünyaya açıkladı.

Çarşamba, 29 Ekim 2014 10:34
Ahmet Abakay

Müflis (iflas etmiş) tüccar eski borç-alacak defterlerini karıştırırmış ya.

İktidarın durumu da aynen böyle.

Her seçim öncesi ısıtılan bayat yemek yine sofraya konuluyor.

“Alevi açılımı”nı hükümet yeniden gündemine alacakmış.

Başbakanlıktaki zirvede konu masaya yatırılmış.

Bu ne sahtekarlık? Ne üç kağıtçılık?

Çarşamba, 24 Eylül 2014 16:14
Ahmet Abakay

Şu sözler eski başbakan, yeni Cumhurbaşkanı zat’a ait: ” Dindar nesil yetiştireceğiz.Terörist yetiştirmediği için mi imam hatip okullarını kapattınız?”
“Demokrat nesil” demiyor. “Dindar nesil” istiyor.

Devlet okullarının yaygın şekilde imam hatipleştirildiği, öğrencilerin ve ailelerinin karşı çıkmasına rağmen zorla bu okullara kayıtlarının yapıldığı bir süreç dayatıldı.

Salı, 02 Eylül 2014 11:20
Ahmet Abakay

Cumhurbaşkanı oldu. Aslında aynı zamanda Başbakan da sayılıyor. Cumbaş yani. Bu kadar kesmez, bir yandan da Başkomutan.

Eee böyle olunca da doğal olarak Has Bahçe kutlamaları 40 gün 40 gece devam edecek.

Çeşitli vesilelerle kına gecesi kıvamında her gün her gün tören, her gün resepsiyon.

Çarşamba, 27 Ağustos 2014 11:12
Ahmet Abakay

Bir aydan beri yurtdışında, İtalyada’ydım. Giderken Sol Portal yönetiminden izin aldım. ”Bir ay yokum” dedim.

Milano’da yaşayan kızımın doğumu için gitmiştim. Kız çocuğu torunum dünyaya geldi. Dede’lik meseleleri filan.

Kuşkusuz ki bu sürede Türkiye televizyonlarını izleme şansım olmadı. İç politika gelişmelerini de internet haberleriyle izlemeye çalıştım.

Salı, 17 Haziran 2014 14:28
Ahmet Abakay

Orhan Veli, tam da bizim ülkeyi yöneten siyasetçiler için söylemiş

"Bir elinde cımbız, Bir elinde ayna
Umurunda mı dünya?"

Terör uygulayan, kitlesel kırım yapan, kafa kesen İŞİD örgütü Musul Başkonsolosluğu'nu basıyor, Başkonsolos dahil, çoğu görevli 49 kişiyi ve 31 tır şoförümüzü rehin alıyor.

Çarşamba, 04 Haziran 2014 11:43
Ahmet Abakay

-Alo Fatih?
-Buyrun efendim.
-Ne lan bu rezalet? Hep ben mi uyaracağım sizi?
-Emredin efendim, gözümüzden kaçan bir şey mi var?
-Ulan dümbük! CNN’i izlemiyor musun? Hemen kaldır o görüntüleri, hemen! Adam Taksim’den canlı yayın yapıyor. Kesin o yayını hemen, belgesel koyun. Kuşları, sıçanları, ayıları koyun.

Çarşamba, 07 Mayıs 2014 11:49
Ahmet Abakay

Dikkatli olmak gerekiyor.

Herkese de güvenmemek lazım. Özellikle hükümet yetkilileri uyanık olsunlar.

Farkında mısınız? Ülkemiz son haftalarda ard arda yeni darbe girişimlerine sahne oldu.

İktidarı, başbakanı, tabii ki Türkiye’nin istikrarını ve gelişmesini çekemeyen iç ve dış odak bağlantılı bu yeni darbe girişimleri anında ustalıkla def edildi.

Çarşamba, 09 Nisan 2014 11:40
Ahmet Abakay

Her hafta yeni bir deyim icat ediyor ve ona sığınıyor.

Şimdi de “milli” sözüne taktı.

Anayasa Mahkemesi’nin twitter yasağını kaldırmasına kızdı, saygı duymadığını belirtti.