75 sonuçtan 1 - 15 arası gösteriliyor
Çarşamba, 12 Haziran 2013 14:25
Aşkın Süzük

Türkiye’nin 2001 Krizi’nin ardından başlayan ve AKP eliyle sürdürülen dönüşüm süreci, 2010 Referandumu ve arkasından 2011 Genel Seçimi ile önemli bir virajı almıştı.

Çarşamba, 12 Haziran 2013 16:04
Aşkın Süzük

Türkiye’nin 2001 Krizi’nin ardından başlayan ve AKP eliyle sürdürülen dönüşüm süreci, 2010 Referandumu ve arkasından 2011 Genel Seçimi ile önemli bir virajı almıştı.

Cumartesi, 08 Haziran 2013 14:21
Odysseas Roussos

Odysseass Roussos'un “Çırk Harry Potter ve Türkiye” başlıklı yazısı 8 Haziran 2013 Cumartesi tarihli soL Gazetesi'nde yayımlanmıştır.

Perşembe, 06 Haziran 2013 21:13
Osman Çutsay

Osman Çutsay'ın “Giden ağam, gelen paşam?” başlıklı yazısı 06 Haziran 2013 Perşembe tarihli soL Gazetesi'nde yayımlanmıştır.

Perşembe, 27 Haziran 2013 13:44
Osman Çutsay

27 Haziran 2013 Perşembe tarihli soL Gazetesi'nde yayımlanmıştır.

Almanya Avrupası’nın Türkiye’de şaşkınlıkla gördüğü şey, bakışımsızlık... Ortada gerçekten de bir asimetri var. Sokak, parlamentoya yansımaz, daha doğrusu parlamento sokağı yansıtmaz oldu. “Suç” varsa eğer, sokakta yani... Parlamento günahsız...

Perşembe, 20 Haziran 2013 19:04
Osman Çutsay

20 Haziran 2013 Perşembe tarihli soL Gazetesi'nde yayımlanmıştır.

Türkiye halkı, kafasının arkasında herhangi bir hesap yapmadan, herhangi bir dış güçle irtibat kurmadan, gerçekten beklentisiz bir saflıkla sokağa çıktı. Son 33 yenilgi yılını bir anda siliverdi.

Perşembe, 13 Haziran 2013 22:18
Osman Çutsay

Osman Çutsay'ın “Almanya Erdoğan'a kapıyı kapatırken” başlıklı yazısı 13 Haziran 2013 Perşembe tarihli soL Gazetesi'nde yayımlanmıştır.

Pazar, 23 Haziran 2013 13:50
Sevra Baklacı

İş çıkışı durdurduğum dolmuşta şoförün yanı boştu, oraya oturdum. Oturur oturmaz elimdeki gazeteyi işaret ederek “okudun mu” diye sordu şoför.
“Okudum” dedim.

“Benzinin litresi kaç lira olmuş?”

“60 lira.”

“Hah! Bir daha söyle de arkadakiler duysun… Anlamıyorlar. Duydunuz mu 60 lira!”

Yol ücretinin arttığını ve yolcuların bu durumdan yakındıklarını anladım.

Pazar, 16 Haziran 2013 19:23
Hakkı Başgüney

Fransa’da Türkiye’de yaşananların bir etkisi olduğu açık, öte yandan Türkiye’deki direnişin İtalya, İspanya, Yunanistan ve son olarak da Brezilya örneğinde gördüğümüz etkisinin aynı ölçüde Fransa’da olmadığını söyleyebiliriz.

Salı, 25 Haziran 2013 17:09
Kemal Okuyan

25 Haziran 2013 Salı tarihli soL Gazetesi'nde yayımlanmıştır.

Salı, 25 Haziran 2013 16:18

25 Haziran 2013 Salı tarihli soL Gazetesi'nde yayımlanmıştır.

Pazar, 09 Haziran 2013 15:24
Hakkı Başgüney

Hakkı Başgüney'in “Türkiye'de yaşananlar ve dünya solunun desteği” başlıklı yazısı 09 Haziran 2013 Pazar tarihli soL Gazetesi'nde yayımlanmıştır.

Pazartesi, 10 Haziran 2013 12:03
İlker Belek

1-AKP zor, baskı ve şiddet politikalarıyla iktidarını var eden bir partidir.

AKP, iktidarını başka türlü sürdüremez. Bir kere oyunu böyle kurdu.

Buna bir de izlediği İslamcı politikanın ontolojik karakteri eklenmeli. Bunlar apaçık biçimde dini bir toplumsal örgütlenme hedefliyorlar. Şiddet unsuru bu hedefin gereği olarak şekilleniyor.

Cuma, 07 Haziran 2013 15:04
Onur Seçkin

Onur Seçkin'in “Ayağa kalkışın öğrettikleri” başlıklı yazısı 07 Haziran 2013 Cuma tarihli soL Gazetesi'nde yayımlanmıştır.

soL’da kendisiyle aynı sayfayı paylaştığımız Rıfat Okçabol, Salı günü “Eylem içinde öğrenme!” başlıklı bir yazı yazmıştı. Bugün kimi gözlemlerim üzerinden, Hocamın bıraktığı yerden devam etmek istiyorum.

Perşembe, 06 Haziran 2013 21:07
Ali Rıza Aydın

Erbil Tuşalp'in “Faşist çapulcu alkolik...” başlıklı yazısı 06 Haziran 2013 Perşembe tarihli soL Gazetesi'nde yayımlanmıştır.

Pages