8 sonuçtan 1 - 8 arası gösteriliyor
Cuma, 13 Aralık 2013 10:32
Kerem Esenoğlu

İnsanlığı, bedenin içini de görmeyi sağlayacak x ışınları keşfedildiğinde büyük bir sevinç dalgası kapladı haklı olarak. Tedavide büyük kolaylık sağlayacak tanıların konulmasında atılmış dev bir adımdı bu ne de olsa. Fizikçidir diye, -bu keşif henüz yapılmadan önce-, Victoria döneminin tanınmış bilim adamı Lord Kelvin’e de fikrini sormuşlardı, “Ne düşünüyorsun hocam?” diye. Yıl 1895.

Pazar, 06 Ekim 2013 11:17
Kemal Okuyan

Sosyalizm çözer…

Böyle diyoruz. Böyle deyince inanmıyorsun. E, o zaman sor bakalım. “Sosyalizm nasıl çözer?”

Sosyalizm çözer… Dil sorununu, farklı kültürlerin özgürce gelişmesini sağlar, demiştim önceki gün. Devam edilebilir ve siyaset bilimine “ulusal sorun” olarak giren başlıkta sosyalizmin neler yapabileceği ayrıntılandırılabilir.

Salı, 20 Ağustos 2013 11:49
Gözde Kök

Geçen hafta tam da doğumgününe denk gelmişken niçin Fidel’le ilgili bir yazı yazmadım diye hayıflandım sonradan. Bari önümüzdeki haftaya yazayım dedim ve işe koyuldum. Ancak hiç de kolay olmadı.

Pazar, 26 Mayıs 2013 15:11
Kemal Okuyan

Kemal Okuyan'ın “Emperyalizme karşı mücadele” başlıklı yazısı 26 Mayıs 2013 Pazar tarihli soL Gazetesi'nde yayımlanmıştır.

Pazar, 24 Mart 2013 13:48
Sevra Baklacı

Sevra Baklacı'nın “El Buti'yi kim öldürdü? başlıklı yazısı 24 Mart 2013 Pazar tarihli soL Gazetesi'nde yayımlanmıştır.

Vahşi eylemlerinde kendilerince bir başarı elde ettiklerinde zafer havasına girip moralleri yükselen “muhalifler”, hemen ardından başka eylemlere girişiyor şiddetin dozunu her yerde arttırıyorlar.

Çarşamba, 27 Şubat 2013 12:31
Emrah Kartal

Emrah Kartal'ın “Yoani'de vücut bulan liberalizm” başlıklı yazısı 27 Şubat 2013 Çarşamba tarihli soL Gazetesi'nde yayımlanmıştır.

Pazartesi, 25 Şubat 2013 13:29
Kemal Okuyan

Kemal Okuyan'ın “Liderler nereye kayboldu?” başlıklı yazısı 25 Şubat 2013 Pazartesi tarihli soL Gazetesi'nde yayımlanmıştır.

Salı, 29 Ocak 2013 12:52
Gözde Kök

Gözde Kök'ün “Bundan öte köy yok” başlıklı yazısı 29 Ocak 2013 Salı tarihli soL Gazetesi'nde yayımlanmıştır.