8 sonuçtan 1 - 8 arası gösteriliyor
Çarşamba, 26 Aralık 2012 11:07
Aydemir Güler

ODTÜ gerginliğinin bir ayar sorununu yansıttığını sanmayın. Ayar sorunu olmaması, başbakanın ve hükümetin son derece ayarsız olmadıkları anlamına gelmiyor.

Ancak bu sorun arızi değil yapısal, gelip geçici değil kalıcı, rastlantısal değil tercih edilmiş, keyfi değil zorunlu bir nitelik taşımaktadır.

Pazartesi, 10 Aralık 2012 13:08
Aydemir Güler

Aydemir Güler'in “Olmuyor, olamıyor” başlıklı köşe yazısı 10 Aralık 2012 Pazartesi tarihli soL Gazetesi'nde yayımlanmıştır.

“NATO üyesi ülkeler birbirlerine asker gönderir. Türkiye de Afganistan’a asker gönderdi.”

Bunlar, iktidarın savaş siyasetini aklamak için görev verilmiş bir programda, sabah sabah bir gazetecinin sözleri...

Pazartesi, 03 Aralık 2012 12:36
Aydemir Güler

Aydemir Güler'in “Terbiye etmek” başlıklı köşe yazısı 3 Aralık 2012 Pazartesi tarihli soL Gazetesi'nde yayımlanmıştır.

Suriye muhalefetinin Hatay’dan Katar’a taşınmasının üstünden daha bir ay geçmedi. Ankara’yı pek üzen, boşa düşüren bu değişimin çok önemli olduğunu, AKP’nin bununla sadece dışarda değil, içerde de tökezlemiş olduğunu yazdık.

Çarşamba, 12 Aralık 2012 09:20
Aydemir Güler

Şahap ağabeyin ardından etnik köken kurcalayanlara değinmiştim geçen hafta.

Cuma, 07 Aralık 2012 12:12
Aydemir Güler

Aydemir Güler'in “Sonunda ne oluyor?" başlıklı köşe yazısı 7 Aralık 2012 Cuma tarihli soL Gazetesi'nde yayımlanmıştır.

Soru pek cazip. Ama siyasete bu soruyla bakmakta bir tuhaflık var. Siyasetle popüler sinema arasında bayağı fark var.

Ancak yolun nereye varacağı sorusunun dayanılmaz çekiciliği akıl bulandırmak için çok kullanışlı bir araçtır.

Çarşamba, 05 Aralık 2012 09:27
Aydemir Güler

Şahabettin Bakırsan'ı toprağa verirken mezarı başında birkaç söz söyledim. Diğer konuşmacılar, Naciye Babalık ve Cemal Kıral'ın aklına gelip gelmediğini bilemem, sormadım da benim aklıma Şahap ağabeyin babasının Ermeni olduğu gelmedi o an!

Cuma, 14 Aralık 2012 11:53
Aydemir Güler

Aydemir Güler'in “Savaş kışkırtıcılığı” başlıklı köşe yazısı 14 Aralık 2012 Cuma tarihli soL Gazetesi'nde yayımlanmıştır.

Pazartesi, 31 Aralık 2012 12:31
Aydemir Güler

Aydemir Güler'in “Olağan manzaralar” başlıklı yazısı 31 Aralık 2012 Pazartesi tarihli soL Gazetesi'nde yayımlanmıştır.