Ana içeriğe atla

Home

soL Haber'de reklam yok, sadece haber var. Bunu birlikte sürdürüyoruz. Abone olarak desteğinizi gösterin.

Yükleniyor...

Domuz gribinden ikinci ölüm

Niğde'de domuz gribi olduğundan şüphelenilen bir kişi daha yaşamını yitirdi.

Yayın Tarihi: 04.01.2016 , 12:43 Güncelleme Tarihi: 08.05.2021 , 04:58

Niğde’de domuz gribi şüphesiyle ölen kişi sayısı ikiye yükseldi. Adana'da da domuz gribi şüphesiyle 3 kişi hayatını kaybetmişti.

Niğde Devlet Hastanesinde yüksek ateş nedeniyle tedavi gören 45 yaşındaki Figen S. hayatını kaybetti. Geçtiğimiz günlerde de aynı şikayetten 61 yaşındaki Hamiyet A. da hayatını kaybetmişti.

Bor ilçesinden gelen Figen S., H1N1 virüsü (domuz gribi) olma ihtimaliyle yoğun bakım ünitesinde karantinaya alınmıştı.

Adana'da da, 1 hafta içerisinde 3 şüpheli ölüm gerçekleşmişti.

 

soL YZ Beta, soL’un geliştirdiği ve soL arşiviyle çalışan bir yapay zeka robotudur. Kullanımı, soL abonelerine açıktır.