THY'nin keyfi hizmet alımı

Hava-İş Sendikası Yönetim Kurulu, Türk Hava Yolları'nın çağrı merkezine dış kaynak hizmet alım kararıyla ilgili olarak sendikanın bilgilendirilmediğini açıkladı.
Çarşamba, 24 Eylül 2008 08:25

soL (HABER MERKEZİ) Hava-İş Yönetim Kurulu'ndan yapılan yazılı bir açıklamada, Türk Hava Yolları A. O.'nun çağrı merkezi hizmetinin Assist ve Vodatech firmalarından alınmasına karar verildiğinin öğrenildiği ifade edilirken, ''THY yönetiminin aldığı bu kararın içeriği ve ayrıntılarıyla ilgili olarak ne sendikamız ne de üyelerimiz daha önceden bilgilendirilmiştir'' denildi.

Açıklamada, kararın içeriğiyle ilgili daha ayrıntılı bilgi almak için şirket yöneticileriyle görüşme girişimlerinden bir sonuç elde edilemediği, THY Genel Müdür Yardımcısı Orhan İkiz'le Hava-İş Sendikası Genel Sekreteri Mustafa Yağcı'nın görüştüğü ve İkiz'in ''konudan bilgisi olmadığı"nı söylediği belirtildi.

Hava-İş Genel Başkanı Atilay Ayçin'in THY Genel Müdürü Temel Kotil'le görüşme çabasının sonuçlanmadığı dile getirilen açıklamada, "bu satırların yazıldığı sırada çağrı merkezi çalışanlarına da konuyla ilgili hiçbir bilgi verilmemiş, hiçbir açıklama yapılmamıştı" denildi.

Hava-İş, THY yönetiminin, çalışanlara karşı kötü niyetli davrandığını, gelişmelerle ilişkin çağrı merkezindeki üyelerle değerlendirmede bulunacağını bildirdi.