Sayfa yolu
BAT'ta işçiler eylemde: 8 işçi iş bıraktı!
Yayın Tarihi: 26.02.2013 , 15:27 Güncelleme Tarihi: 08.05.2021 , 00:51
BAT’ta işçi kıyımı sürüyor. Fabrikaya bugün müfettişlerin gelmesinin ardından bir kısım işçi müfettişlerin görmeyeceği bir odaya kilitlendi.
İşçilerin operatör olarak çalıştıklarının anlaşılmaması için böylesi bir hareketin yapıldığı belirtilirken, kapıyı kırıp toplantı odasına giren işçilere BAT müdürü “artık burada çalışmıyorsunuz, size iş yok” dedi.
BAT'ta halen çalışıp da BAT'ı mahkemeye veren ve kapıyı kıran işçilerden 8'i şu an fabrikada iş bırakırken, daha önce işten atılan ve direnen taşeron işçilerden 20’si ise içerden gelecek haberi bekliyor.
(soL - Haber Merkezi)
soL YZ Beta, soL’un geliştirdiği ve soL arşiviyle çalışan bir yapay zeka robotudur. Kullanımı, soL abonelerine açıktır.