Ana içeriğe atla

Home

soL Haber'de reklam yok, sadece haber var. Bunu birlikte sürdürüyoruz. Abone olarak desteğinizi gösterin.

Yükleniyor...

Saadet Partisi, haremlik-selamlık metrobüs talebini Topbaş'a iletti

Saadet Partisi'nin haremelik-selamlık metrobüs talebini içeren "pembe metrobüs" imza kampanyası sona ererken, kampanya boyunca toplanıldığı belirtilen 60 bin imza Kadir Topbaş'a gönderildi.

Yayın Tarihi: 12.06.2012 , 17:35 Güncelleme Tarihi: 08.05.2021 , 00:34

Saadet Partisi İstanbul İl Başkanlığı tarafından metrobüs hattında sadece kadınların bineceği ve toplu taşımada haremlik-selamlık modele geçiş için ilk adımlardan birisi olması istenen ''Pembe metrobüs'' uygulaması için toplanan 60 bin imza, talebin uygulamaya konulması için İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Kadir Topbaş'a gönderildi.

Taksim Postanesi önünde biraraya gelen Saadet Partililer adına açıklamanın ardından İl Başkanı Selman Esmerer, 60 bin imzanın bulunduğu kutuyu, Taksim Postanesi'nden İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Kadir Topbaş'a gönderdi.

soL YZ Beta, soL’un geliştirdiği ve soL arşiviyle çalışan bir yapay zeka robotudur. Kullanımı, soL abonelerine açıktır.