Dünya üzerinde 202 milyon 727 bin 740 üyesi bulunan, Türkiye'de 10 milyon 119 bin 280 kişinin kullandığı Facebook'un popülerliği üzerine yapılan bu araştırma ilginç sonuçlar ortaya çıktı.
Araştırmaya göre, katılımcıların yarısından fazlası video, müzik ve fotoğraf paylaşımı için Facebook'u kullanıyor.
Bunun yanında, kullanıcılar için Facebook, düşünce, duygu, beğendikleri makale, gazete haberleri ve slaytlar ile etkinlik veya kampanya haberini dile getirdikleri bir paylaşım aracı...
Araştırmaya göre, katılımcılarda ''Facebook'un taşıdığı anlam'' şöyle:
Facebook'u, yüzde 15 ''iletişim aracı'', yüzde 14 ''gözetleme maksatlı kullanım aracı'' olarak görürken, bu site, araştırmaya katılanların yüzde 13'ü için bir anlam ifade etmiyor. Ayrıca, katılımcıların yüzde 11'i Facebook'u ''boş zaman geçirme aracı'', yüzde 11'i ''buluşma yeri'', yüzde 8'i ''paylaşım aracı'', yüzde 3'ü ''yalnızlık duygusunu gideren araç'', yüzde 3'ü de ''sosyal ilişki düzeyini belirleme aracı'' olarak görüyor. (HABER MERKEZİ)