14 sonuçtan 1 - 14 arası gösteriliyor
Çarşamba, 21 Şubat 2018 23:27
Mısır yetkilileri 6 Müslüman Kardeşler üyesinin yakalandığını duyurdu.

Mısır'da İslamcı bir siyasetçiye ait bir çiftlikte 6 Müslüman Kardeşler üyesinin yakalandığı duyuruldu.

MENA'nın haberine göre çiftliğin geçtiğimiz hafta gözaltına alınan Ebu Fetouh isimli bir siyasetçiye ait olduğu bildirildi.

Ebu Fetouh'un uzun süredir Müslüman Kardeşler üyesi olduğu, ancak 2011 yılında "örgütten ayrıldığı" söyleniyor.

Pazartesi, 19 Şubat 2018 09:42
İstanbul Ticaret Üniversitesi'nin Sütlüce yerleşkesinde 'Şubat ayı şehadet ayı: Cihat ve şehadet' başlıklı etkinlik düzenleniyor. Etkinliğin konuşmacısı da yandaş 'gazete' Akit'in yazarı Abdullah Yıldız.

İstanbul Ticaret Odası tarafından 2001'de kurulan İstanbul Ticaret Üniversitesi, bugün cihatçı zihniyetin propagandasının yapılacağı gerici bir etkinliğe sahne olacak. 

"Şubat ayı şehadet ayı: Cihat ve şehadet" başlıklı etkinlik, öğrencilere afişlerle duyuruldu. Etkinliğin konuşmacısı da yandaş ve gerici "gazete" Akit'in yazarı Abdullah Yıldız. 

Pazartesi, 12 Şubat 2018 01:00
Osman Çutsay

Açık yürekli olalım. Siyaset, bütün toplumsal alanların anası konumundadır. En azından bizim için. Malum; biz hep siyasetin “kim için” olduğunu sorarak başlarız işe. Emekçiler ve aydınlanma içerikli siyaseti hep de en üste yerleştiririz.

İyi.

Pazartesi, 19 Şubat 2018 10:33
Hizbullah'ın siyasi kanadı Hüda-Par'a yakınlığıyla bilinen Peygamber Sevdalıları Platformu'na üye İkra Eğitim Sağlık Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği, dün Milli Eğitim'e bağlı kamu okullarında 'siyer' adı altında sınav düzenledi. 75 ilde yüzlerce okulda düzenlenen sınava 300 bin öğrencinin katıldığı belirtildi.

Hizbullah'ın siyasi kanadı Hüda-Par'a yakınlığıyla bilinen Peygamber Sevdalıları Platformu'na üye İkra Eğitim Sağlık Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği, Türkiye genelinde Milli Eğitim'e bağlı kamu okullarında "siyer" sınavı düzenledi.  

Pazartesi, 05 Şubat 2018 16:28
Endonezya, eşcinsel ilişkiyi yasaklamaya yönelik homofobik yasanın parlamentoya sunulması öncesinde eşcinselliği 'ruhsal bozukluk' olarak sınıflandırdı.

Endonezya, eşcinsel ilişkiyi yasaklamaya yönelik homofobik yasanın parlamentoya sunulması öncesinde eşcinselliği “ruhsal bozukluk” olarak sınıflandırdı.

Cuma, 09 Şubat 2018 00:45
Taylan Kara

Birikim Dergisi ve “liberal sol” olarak adlandırılan çevrenin bu topluma verdiği en büyük zarar nedir?

Bu toplumla ilgili yanlış saptamaları mı?

Günümüzden geçmişe bakıldığında “deli zırvası” denecek tarih okumaları mı?

Sosyalizme, cumhuriyete ve hatta zaman zaman “devrim düşüncesi”ne saplantı derecesinde karşıtlıkları mı?

*

Pazartesi, 05 Şubat 2018 13:00
Osman Çutsay

Türkiye’yi artık yerle bir etmiş İslamcıların işgali 2002 sonunda açıkça başladığından beri (“Şerefsiz Osmanlı’ya Dönüş”), burada çok yazdık. Bu cahil tüccar imamların tek iktisat politikasının, ülkeyi emperyalizme tümüyle satarak kendilerini garantiye alma “güdüsü” olduğunu ileri sürdük. Emperyalist metropolleri sevindirik eden bir hırstı bu. 

Pazar, 25 Şubat 2018 00:45
Melih Yeşilbağ

“Bu milletin başına gelen 3 büyük felaket: -Lisan inkılabı -Harf inkılabı -Hilafet'in ilgası.”

“Türkiye'mizin Batı'daki tabiî hududu Tuna Nehri'dir. Yine öyle olmalıdır. Bugün gayr-i tabiî hududların çizdiği bir coğrafyada yaşıyoruz.”

Salı, 13 Şubat 2018 00:45
Orhan Gökdemir

Christopher Caudwell 1907’de doğdu. Eğitim gördüğü Papaz Okulu’nu on altı yaşında terk etti. Bir gazetede üç yıl muhabir olarak çalıştı. Sonra Londra’ya döndü ve bir havacılık yayınları şirketine yazar olarak girdi. Oradaki yazarlığı sırasında devamlı değiştirilebilen bir vites icat etti. Havacılık üzerine ders kitaplarının yanı sıra, polisiye romanlar, şiirler, hikâyeler yayımladı.

Perşembe, 22 Şubat 2018 07:15
İlker Belek

Toplumda, yılların AKP karşıtları da dahil, Afrin operasyonu için büyük destek var. 

Gerekçeler şöyle sıralanıyor: “Gidişat kötü, yılanın başını baştan ezmek gerekir, ABD’nin niyeti sınırlarımızda boylu boyunca bir Kürt devleti kurmak, bugün planlanan 30 bin kişilik YPG ordusu çok geçmez 100 bine çıkarılır, hedef Türkiye’yi bölmek.”

Pazartesi, 19 Şubat 2018 07:30
Osman Çutsay

Tamam. Ellerinden kurtuldu. Ankara’nın barbar İslamcıları ömründen bir yıl kopardı gerçi, ama geçti artık. Peki bu eziyet, onu bizim kahramanımız mı yapmalı? 

Kimse kimseyi aldatmaya kalkmasın: Murat Belge-İlber Ortaylı kavram çifti sosyalizme ne kadar düşmansa, bunların yetiştirdikleri çıraklar ne kadar bizden nefret ediyorsa, Almanya’nın Deniz Yücelleri de öyledir. 

Çarşamba, 28 Şubat 2018 13:02
Bugün 28 Şubat... Milli Güvenlik Kurulu'nun 28 Şubat 1997'de aldığı kararların 21'inci yıldönümü... AKP'nin iktidara geldiği günden beri 'zulüm' olarak nitelendirdiği ve 'mağdurum da mağdurum' diye tepindiği soyut bir 28 Şubat retoriği var... Bir de gerçekler var... Biz soL okurlarına gerçekleri hatırlatmak istedik...

Bugün 28 Şubat... Milli Güvenlik Kurulu'nun 28 Şubat 1997'de aldığı kararların 21'inci yıldönümü...

AKP'nin iktidara geldiği günden beri "zulüm" olarak nitelendirdiği ve "mağdurum da mağdurum" diye tepindiği soyut bir 28 Şubat retoriği var... Bir de gerçekler var... Biz soL okurlarına gerçekleri hatırlatmak istedik... 

Salı, 06 Şubat 2018 00:45
Orhan Gökdemir

2017 Mart'ında Aile ve Sosyal Politikalar Bakanı Fatma Betül Sayan Kaya’nın “cebren ve hile ile” Türk Konsolosluğuna girip “evet” propagandası yapmasına izin vermemesiyle başlayan kriz bir yıl sonra geri dönülmez bir noktaya ulaştı.

Pazartesi, 26 Şubat 2018 08:53
Suriye ordusunun Rusya'nın desteğiyle Doğu Guta'ya yönelik başlattığı operasyonla birlikte, Halep'te yürütülen medya kampanyasının bir benzeri daha harekete geçirildi. Doğu Guta'da bulunan farklı gruplara mensup yaklaşık 10 bin militanla birlikte hareket eden 'aktivistlerden' edinilen görseller ve 'bilgiler' uluslararası medyada savaşın 'Doğu Guta halkıyla Esad rejimi arasında olduğu' intibasını yaratmak için kullanılıyor. Yaratılmaya çalışılan uluslararası baskıyla hedeflenen ise askeri olarak güçlü durumdaki Şam yönetimine uluslararası baskıyla geri adım attırmak.

Suriye ordusunun Rusya'nın tam desteğiyle başlattığı Şam'ın Doğu Guta banliyösüne yönelik operasyonu, askeri durumun Suriye'de rejim değişikliği için bu ülkeye yönelik bir vekalet savaşına girişen ülkelerin desteklediği silahlı grupların aleyhine olması nedeniyle, büyük bir medya kampanyası ile durdurulmaya çalışılıyor.