10 sonuçtan 1 - 10 arası gösteriliyor
Çarşamba, 07 Mart 2012 09:30
Nihat Behram

“Ne ilgisi var?” demeyin! Örgüt üyeliğini ve örgütlenmeyi küçümseyen anlayış bence güveyle hısım! Siz, zulümden korunmanın örgütlenmekten geçtiğini anlatmak için çırpınırken, o bu çırpınışı orasından burasından kemirmekle meşgul! Güvelik başka nedir?

Pazartesi, 05 Mart 2012 12:09
Aydemir Güler

Okur bıkmış olabilir. Ama solda Ortadoğu'da bir yılı aşkın süredir neler olup bittiği konusunda düşülen yanlış yeniden üretildikçe, çaresi yok, biz de yazmaya devam edeceğiz.

Salı, 27 Mart 2012 10:15
Recep Adıgüzel

KENTİN SESİ - ZONGULDAK yazıları

Türkiye’nin tarihsel süreci, toplumsal ve kültürel yapısına dayanan koşulları nedeniyle, ülkemizde sol düşünce muhalif bir siyasi pozisyonda olmuştur.

Perşembe, 08 Mart 2012 11:37
Kemal Okuyan

Suriye’ye müdahale olasılığı var ama hiç değilse Esad hanedanlığının sonsuza kadar gidecekmiş gibi gözüken iktidarı sallanıyor...

Cemaat siyasal ve toplumsal gücünü artırıyor ama hiç değilse Erdoğan’ın otoritesi sınırlanıyor...

AKP bütün yasaları kendine yontuyor ama hiç değilse cemaatin etkisini azaltıyor, kritik noktalardan cemaatçileri ayıklıyor...

Cuma, 23 Mart 2012 09:30
Kaan Arslanoğlu

Sözcükler dergisi Nazım Hikmet’in bugüne dek yayımlanmamış eserlerini bulup yayımlamaya devam ediyor. 36. Sayısında (2012 Mart-Nisan) bu kez Reşat Nuri’nin “Yeşil Gece” sinin Rusça baskısına yazdığı önsözü bizlere sunmuş. Nâzım bu güzel yazısında Güntekin’in romancılığını değerlendiriyor, ülke gerçekleri üstüne saptamalar yapıyor.

Cumartesi, 17 Mart 2012 09:30
Asaf Güven Aksel

Ne yapayım, işte geldim gidiyorum, en bol gördüğümden, artık uzatmalara geçtiğimi düşündüğüm şu ana kadar, zamanla ilgili, daha doğrusu zamanlamayla, zamanı verimli kullanmayla ilgili yapısal problemlerimi aşamadım. Sadece kendi inisiyatifimde olan kısmıyla değil, dışımda gelişen yönleriyle de hep bir zaman derdim var.

Pazartesi, 19 Mart 2012 09:30
İlker Belek

Türkiye'yi savaşa, felaketle sonuçlanacak maceralara sürükleyen bir parti iktidarda. Kamuoyunun bu durumu bundan 10 yıl önce böyle algılanmadığı da biliniyor. Değişik siyasi çevreler AKP ile ilişkili değerlendirmelerinde yaptıkları hatalarla bu iktidara destek oldular.

* * *

Cuma, 02 Mart 2012 10:10
Merdan Yanardağ

Cumhuriyet’in soluna kapalı yapısının, kendisinin tasfiye edilme sürecinde önemli bir rol oynadığı kesindir. Sol korkusu nedeniyle tarihsel ve kategorik bakımdan bir önceki çağa ait sınıflar, güçler ve ideolojiler (din) ile ittifak içinde kendi solunu tasfiye eden Cumhuriyet burjuvazisi ve onun siyasal öncüsü Kemalistlerin bu politikası onların da sonunu hazırlamıştır.

Pazar, 11 Mart 2012 09:30
Mesut Odman

Son günlerde yaşanmış, doğrudan yaşanmasa da tanık olunmuş birtakım olaylardan hareket ederek kimin, neyi hak etmiş, daha öfkeli ve lanetleyici bir anlatımla, layığını bulmuş olduğunu dile getiren bir yazı olacak bu. Birtakım fotoğraflar çekmeye, çekilmişleri önümüze koymaya başlayalım.

Cumartesi, 03 Mart 2012 09:30
Asaf Güven Aksel

Eski Genelkurmay Başkanı emekli Orgeneral Yaşar Büyükanıt, “Balyoz” davasındaki tanıklığında, “2003’te irtica tehdit olarak görülüyordu. Öncelik değişir ama şu an öncelikli tehdit terör” dedi. Terör kısmını dışarıda bırakırsak, irtica bağlamında, doğrudur bu ifade aslında. Artık bir tehdit değildir irtica. Tehlike değildir. İktidardır.