31 sonuçtan 1 - 15 arası gösteriliyor
Pazar, 02 Aralık 2012 12:50
Kemal Okuyan

Kemal Okuyan'ın "Türkiye büyümesin!" başlıklı köşe yazısı 2 Aralık 2012 Pazar tarihli soL Gazetesi'nde yayımlanmıştır.

Daha büyük bir Türkiye istemez misiniz?

Pazartesi, 10 Aralık 2012 13:07
Kemal Okuyan

Kemal Okuyan'ın “Nurtopu gibi bir ordumuz oldu!” başlıklı köşe yazısı 10 Aralık 2012 Pazartesi tarihli soL Gazetesi'nde yayımlanmıştır.

Dün arkadaşlarımız önemli bir habere imza atıp Antalya Belek’te Özgür Suriye Ordusu temsilcilerinin Türk, Amerikan, İngiliz istihbaratçıların gözetiminde yaptıkları toplantının ayrıntılarını yansıttılar.

Çarşamba, 19 Aralık 2012 13:28
Kemal Okuyan

Kemal Okuyan'ın “Neden geldiler?” başlıklı köşe yazısı 19 Aralık 2012 Çarşamba tarihli soL Gazetesi'nde yayımlanmıştır.

Patriot’ların parçaları geldi, onlarla birlikte yabancı askerler de… Bu askerler neden burada?

Pazar, 23 Aralık 2012 12:47
Kemal Okuyan

Kemal Okuyan'ın "İlan etti: Alevi başbakan olamaz!” başlıklı yazısı 23 Aralık 2012 Pazar tarihli soL Gazetesi'nde yayımlanmıştır.

ODTÜ’deki protestoya çok sıkıldı. Çok sıkılınca çok konuşuyor. Çok konuşunca kontrolü yitiriyor. Düşündüğü, düşünmediği ne varsa ortaya döküyor.

Perşembe, 13 Aralık 2012 12:10
Kemal Okuyan

Kemal Okuyan'ın “Utanma nedeni” başlıklı köşe yazısı 13 Aralık 2012 Perşembe tarihli soL Gazetesi'nde yayımlanmıştır.

Orhan Pamuk bir mektup yazdı, üçüncü gün oldu, kurtulamadık! “Siz de adamın eline silah tutuşturmasaydınız” diyenler oldu. Pamuk’un mektubunu beğenmiyor, hatta Suriye konusunda onu eleştiriyorlar. Ancak…

Kabalığımızdan utanıyorlar.

Pazartesi, 31 Aralık 2012 12:36
Kemal Okuyan

Kemal Okuyan'ın "Umudu çoğaltmak..." başlıklı yazısı 31 Aralık 2012 Pazartesi tarihli soL Gazetesi'nde yayımlanmıştır.

Pazar, 16 Aralık 2012 12:32
Kemal Okuyan

Kemal Okuyan'ın "Adam bizzat açıklamış sen hâlâ...” başlıklı köşe yazısı 16 Aralık 2012 Pazar tarihli soL Gazetesi'nde yayımlanmıştır.

“NATO komutanı bizzat açıkladı!” Vatan gazetesinin internet sitesi, Amiral James Stavridis’in, Suriye tarafından atılan Scud füzelerinin Türkiye sınırına düştüğüne ilişkin iddialarını böyle verdi.

Salı, 04 Aralık 2012 15:24
Kemal Okuyan

Kemal Okuyan'ın "Bu halk isyan eder mi?" başlıklı köşe yazısı 4 Aralık 2012 Salı tarihli soL Gazetesi'nde yayımlanmıştır.

Türkiye’de toplumun “isyan” eşiği oldukça yüksek. Söylenmekten, şikayet etmekten söz etmiyorum. Ona isyan değil sızlanma deniyor.

Bu ülkede insanın neden isyan etmesi beklenir?

Perşembe, 27 Aralık 2012 12:32
Kemal Okuyan

Kemal Okuyan'ın “ODTÜ'ye neden saldırıyorlar? başlıklı yazısı 27 Aralık 2012 Perşembe tarihli soL Gazetesi'nde yayımlanmıştır.

Ortadoğu Teknik Üniversitesi’nin siyasal tarihimizde ne kadar özel bir yere sahip olduğu herhalde açık. Eğitim ve bilim alanında da, onca engelleme ve müdahaleye karşın bu üniversitenin ağırlığını kimse sorgulayamaz.

Çarşamba, 26 Aralık 2012 12:43
Kemal Okuyan

Kemal Okuyan'ın “Derin devlet nerede!” başlıklı yazısı 26 Aralık 2012 Çarşamba tarihli soL Gazetesi'nde yayımlanmıştır.

Salı, 18 Aralık 2012 13:53
Kemal Okuyan

Kemal Okuyan'ın “Bir kez daha satıldık!” başlıklı köşe yazısı 18 Aralık 2012 Salı tarihli soL Gazetesi'nde yayımlanmıştır.

AKP iktidardan neden gitmiyor?

Çarşamba, 05 Aralık 2012 15:20
Kemal Okuyan

Kemal Okuyan'ın “Dış politika ne kadar önemli?” başlıklı köşe yazısı 5 Aralık 2012 Çarşamba tarihli soL Gazetesi'nde yayımlanmıştır.

Çarşamba, 14 Kasım 2012 22:26
Kemal Okuyan

15 Kasım 2012 tarihli Günlük soL Gazetesi'nde BAYKUŞ BAKIŞI adlı köşede yayınlanmıştır. Kemal Okuyan'ın yazılarını soL Gazetesi'nde her gün okuyabilirsiniz.

Bu coğrafya, kuşatılmışların coğrafyasıdır.

Jeostratejik hesapların, geride kalan yüzyıldan bakiye sorunların, emperyalist planların yorduğu, bozduğu bir coğrafya…

Salı, 13 Kasım 2012 02:00
Kemal Okuyan

13 Kasım 2012'de SOL GAZETESİ'NDE "BAYKUŞ BAKIŞI"nda adlı köşede yayımlanmıştır. Kemal Okuyan'ın yazılarını soL Gazetesi'nde her gün okuyabilirsiniz.

Yine başladık. Suriye sınırında çatışmalar yoğunlaşıyor, uçaklar havalanıyor, binalar bombalanıyor, insanlar ölüyor, yaralanıyor.

Cuma, 16 Kasım 2012 23:19
Kemal Okuyan

17 Kasım 2012 tarihli soL Gazetesi'nde BAYKUŞ BAKIŞI adlı köşede yayımlanmıştır. Kemal Okuyan soL Gazetesi'nde her gün yazmaktadır.

Pages