12 sonuçtan 1 - 12 arası gösteriliyor
Cumartesi, 29 Aralık 2012 13:37
Kemal Okuyan

Kemal Okuyan'ın "Erdoğan’ın gençleri, Erdoğan’ın üniversiteleri..." başlıklı yazısı 29 Aralık 2012 Cumartesi tarihli soL Gazetesi'nde yayımlanmıştır.

Bildiriler, açıklamalar ardı ardına geliyor. Herkes gençliği ve üniversiteleri temsil derdinde… Rektörlük yalakalık ilanı mı verdi, hemen ardından güçlü bir ses yükseliyor: “Biz üniversite olarak öyle düşünmüyoruz.”

Pazartesi, 24 Aralık 2012 12:17
Kemal Okuyan

Kemal Okuyan'ın "Kubilay'dan bugüne...” başlıklı yazısı 24 Aralık 2012 Pazartesi tarihli soL Gazetesi'nde yayımlanmıştır.

Çarşamba, 19 Aralık 2012 13:28
Kemal Okuyan

Kemal Okuyan'ın “Neden geldiler?” başlıklı köşe yazısı 19 Aralık 2012 Çarşamba tarihli soL Gazetesi'nde yayımlanmıştır.

Patriot’ların parçaları geldi, onlarla birlikte yabancı askerler de… Bu askerler neden burada?

Pazar, 16 Aralık 2012 12:32
Kemal Okuyan

Kemal Okuyan'ın "Adam bizzat açıklamış sen hâlâ...” başlıklı köşe yazısı 16 Aralık 2012 Pazar tarihli soL Gazetesi'nde yayımlanmıştır.

“NATO komutanı bizzat açıkladı!” Vatan gazetesinin internet sitesi, Amiral James Stavridis’in, Suriye tarafından atılan Scud füzelerinin Türkiye sınırına düştüğüne ilişkin iddialarını böyle verdi.

Pazartesi, 10 Aralık 2012 13:07
Kemal Okuyan

Kemal Okuyan'ın “Nurtopu gibi bir ordumuz oldu!” başlıklı köşe yazısı 10 Aralık 2012 Pazartesi tarihli soL Gazetesi'nde yayımlanmıştır.

Dün arkadaşlarımız önemli bir habere imza atıp Antalya Belek’te Özgür Suriye Ordusu temsilcilerinin Türk, Amerikan, İngiliz istihbaratçıların gözetiminde yaptıkları toplantının ayrıntılarını yansıttılar.

Pazar, 02 Aralık 2012 12:50
Kemal Okuyan

Kemal Okuyan'ın "Türkiye büyümesin!" başlıklı köşe yazısı 2 Aralık 2012 Pazar tarihli soL Gazetesi'nde yayımlanmıştır.

Daha büyük bir Türkiye istemez misiniz?

Pazartesi, 26 Kasım 2012 08:49
Kemal Okuyan

Kemal Okuyan'ın "12 Eylül Rapor Darbesi" başlıklı köşe yazısı 26 Kasım 2012 Pazartesi tarihli soL Gazetesi'nde yayımlanmıştır.

Cuma, 30 Kasım 2012 15:41
Kemal Okuyan

Kemal Okuyan'ın "Bunlar yobaz mı, muhteris tüccar mı, yoksa..." başlıklı köşe yazısı 30 Kasım 2012 Cuma tarihli soL Gazetesi'nde yayımlanmıştır.

Perşembe, 08 Mart 2012 11:37
Kemal Okuyan

Suriye’ye müdahale olasılığı var ama hiç değilse Esad hanedanlığının sonsuza kadar gidecekmiş gibi gözüken iktidarı sallanıyor...

Cemaat siyasal ve toplumsal gücünü artırıyor ama hiç değilse Erdoğan’ın otoritesi sınırlanıyor...

AKP bütün yasaları kendine yontuyor ama hiç değilse cemaatin etkisini azaltıyor, kritik noktalardan cemaatçileri ayıklıyor...

Salı, 13 Mart 2012 11:36
Kemal Okuyan

Yalnızca dokunanın değil her an herkesin yanabileceğine ilişkin bir kanaatin uyandırılmasını, kanaati geçtik, ülkede gerçek bir hukuk terörünün estirilmesini bir hesap hatasına ya da cemaatle AKP arasındaki bir çekişmeye bağlamak isteyenler olabilir. Dahası, bizzat iktidarın ağır topları “bazı yanlışlar yapıldı elbet, hatanın neresinden dönülürse kârdır” demeye getirebilir.

Salı, 14 Şubat 2012 12:37
Kemal Okuyan

Siyaset, sermaye cephesinde dünya görüşü, açık ve örtülü hedefler, ekonomik çıkar ilişkileri, uluslararası bağlantılar kadar zaman zaman bunların üstüne bile çıkabilen “iktidar arayışı” olarak görülmelidir.

Perşembe, 23 Şubat 2012 13:04
Kemal Okuyan

Adalet ve Kalkınma Partisi’nin mağduru ve de mazlumu oynaması, iyi düşünülmüş bir stratejinin parçasıydı.