40 sonuçtan 1 - 15 arası gösteriliyor
Çarşamba, 09 Aralık 2009 09:30
ABD’de Türkiye ile ilgili soruları yanıtlarken basının “her türlü hürriyeti” olduğunu ileri süren Başbakan’ı rakamlar yalanlıyor. Halen 40’a yakın tutuklu gazeteci ve 2 binin üzerinde yasaklı site var.

ABD gezisi sırasında dün John Hopkins Üniversitesi’nde konuşan Erdoğan, kendisine yöneltilen soru karşısında, Türkiye’de basının özgür olduğunu, kendisi yanında Cumhurbaşkanı Gül ve ailelerinin rahatça eleştirilebildiğini ileri sürdü.

Pazartesi, 28 Aralık 2009 09:30
Zaman gazetesi Şamil Tayyar ve Mehmet Baransu vesilesiyle basın özgürlüğünü "hatırlarken", Mümtazer Türköne de bu ikiliyi "demokrasi ve hukukun kefili" olarak ilan etti.

"Ergenekon" tefrikaları ile ün kazanan Şamil Tayyar'ın yazdıkları yüzünden ceza almasını ve Taraf gazetesi muhabiri Mehmet Baransu'nun ise tutuklanma talebi ile hakim karşısına çıkmasını dünkü nüshasında ele alan Zaman gazetesi, bu ikiliyi "demokrasi ve hukukun kahramanları" ilan etti.

Cuma, 18 Aralık 2009 09:30
Köşe yazarı Yılmaz Özdil, dünkü yazısında geçtiğimiz günlerde yaşanan provokasyonları haklı göstermeye çalışırken, Dolapdere’nin faturasını da “Kürtler’e” kesti.

Hürriyet gazetesi yazarı Yılmaz Özdil, dünkü yazısında son günlerde yaşanmakta olan gerginlik ve provokasyonların faturasını Kürtler’e çıkardı. Özdil, Muş’taki saldırganı da “canını-malını korumak için tezgahın altında kalaşnikof tutan manifaturacı” olarak niteledi.

Çarşamba, 09 Aralık 2009 20:20
Aydınlık dergisinin son sayısının toplatılmasına ve derginin bir ay süreyle yayından kaldırılmasına karar verildi.

İstanbul 14. Ağır Ceza Mahkemesi, Aydınlık dergisinin son sayısının toplatılmasına ve dergiye bir ay boyunca yayın yasağı getirilmesine karar verdi. Derginin sahibi ve sorumlu yazı işleri müdürü Ruhsar Şenoğlu, Aydınlık’ın “Amerikancı dikta böyle istediği için” kapatıldığını savundu.

Cuma, 04 Aralık 2009 09:30
Başbakan ile köşe yazarları arasındaki “kayıkçı dövüşü” sürerken, köşelerin hali “hiç olmasalar” dedirtiyor. Sınırlı birikimleriyle sınırsızca yalakalık edenler yanında, evlilik ve seks yaşamını anlatanlar da var.

Tayyip Erdoğan’ın yandaşlıkta yetersiz bulduğu köşe yazarlarını ima ederek, “daha az yazmalarını” talep ettiği konuşmasının etkileri sürüyor. Köşecilerin hemen tümünün açık ya da örtülü biçimde hak verdiklerini açıklamalarına bakılırsa, Başbakan’ın hamlesi işe yaramış görünüyor.

Salı, 10 Kasım 2009 13:58
Evrensel gazetesi "Eşit Yurttaşlık" mitingiyle ilgili yaptığı haberde mitingin en kalabalık katılımcılarından biri olan Türkiye Komünist Partisi'ni habere eklemeyi unuttu!

Evrensel gazetesi Pazar günü gerçekleşen “Ayrımcılığa Karşı Eşit Yurttaşlık Hakkı Mitingi” için yaptığı haberde TKP'yi katılımcılar arasına eklemedi. Kurum adı sıralayan gazetelerde Türkiye Komünist Partisi'nin adı unutulmazken Evrensel gazetesinin TKP'yi katılımcılar arasında saymaması dikkat çekti.

Cuma, 27 Kasım 2009 09:30
Zaman yazarı Mümtazer Türköne, Türkiye toplumunu "Sünni çoğunluk" ve "Alevi azınlık" olarak gördüklerini ve çözümün de çoğunluğun azınlığa bahşedeceklerinde olduğunu anlatıyor.

Mümtazer Türköne dün Zaman gazetesindeki köşesindeki "Alevîlerin çıkmaz sokağı" başlıklı yazısıyla, AKP cephesinin Onur Öymen'in Dersim katliamı ile ilgili sözleri vesilesiyle Aleviler üzerinden sürdürüğü tartışmayı "yeni boyutları" ile devam ettirdi.

Salı, 03 Kasım 2009 17:10
Yayımladıkları asılsız haberle NTV'yi zan altında bırakan ve daha sonra hatasını kabul eden Taraf gazetesi Genel Yayın Yönetmeni Ahmet Altan, "O kadar da hatalı değiliz" dedi ve NTV'yi eleştirdi.

Yaptığı saldırgan gazetecilik ile dikkat çeken Taraf gazetesi, NTV'ye saldırmaya devam ediyor. Daha önce yayımladığı bir haber ile NTV'yi hedef haline getiren Taraf'ın Genel Yayın Yönetmeni Ahmet Altan, dün katıldığı bir programda NTV'yi suçlamaya devam etti.

Salı, 10 Kasım 2009 09:30
Kanal 24’teki “Moderatör” isimli programa katılan Murat Belge, Berlin Duvarı’nın yıkılışından sonra dünyanın daha “demokratik” olduğunu iddia etti.

Programa “Kapitalizm sosyalizm karşısında zafer kazandı mı?” sorusuna “Yıkılan zaten sosyalizm değildi” cevabıyla başlayan Murat Belge, “İnsanları duvarlar arkasında zaptetmeye çalışan bir sistem sosyalizm olamaz, yıkılan sosyalizmin tarih öncesidir, yolundan sapmış bir sosyalizm deneyidir” diyerek devam etti.

Çarşamba, 18 Kasım 2009 09:32
Alevilerin yüzbinlerle gerçekleştirdiği AKP karşıtı mitingi birkaç satırla geçiştiren Zaman gazetesi Onur Öymen'e yönelik tepkinin ardından Alevilere dönük Ergenekon komploları yazmaya başladı.

8 Kasım'da Kadıköy'de gerçekleşen ve yüzbinlerin katıldığı hükümet karşıtı Alevi mitingini iç sayfalarında birkaç satır ile geçiştiren Zaman gazetesi, CHP Genel Başkan Yardımcısı Onur Öymen'in Dersim katliamı ile ilgili sözlerinin Aleviler tarafından tepkiyle karşılanmasının ardından sayfalarını Alevileri konu edinen haberlerle doldurmaya başladı.

Perşembe, 19 Kasım 2009 12:30
Ali Sabancı'nın katılımı ile Çukurova Üniversitesi'nde düzenlenen 'Genç Bakış' programında kendilerine yapılan girşimcilik çağrısını inandırıcı bulmayan öğrenciler, sistemi sorgulayarak Abbas Güçlü'yü kızdırdılar.

Kanal D'de yayımlanan 'Abbas Güçlü ile Genç Bakış' programı, bu hafta Çukurova Üniversitesi'ndeydi. Pegasus Havayolları Yönetim Kurulu Başkanı olan Ali Sabancı, TOBB Genç Girişimciler Kurulu Başkanı sıfatı ile konuk olduğu programda öğrencilere girişimcilik ile ilgili tüyolar verecek, öğrenciler de girişimci projelerini Sabancı ile paylaşacaklardı.

Salı, 27 Ekim 2009 11:11
Çin Uluslararası Radyosu (CRI) ile Yön Radyo işbirliği düzenlenen “Ben ve Çin” konulu kompozisyon yarışması sona erdi.

Çin Halk Cumhuriyeti’nin 60’ncı kuruluş yıldönümü nedeniyle düzenlenen yarışmada dereceye girenlere ödülleri, Grand Cevahir Otel ve Kongre Merkezi’nde düzenlenen törenle verildi.

Törene CRI Birinci Başkan Yardımcısı Xia Jixuan başkanlığındaki 5 kişilik Çin Heyeti ile Çin Halk Cumhuriyeti’nin İstanbul Başkonsolosu Zhang Zhil katıldı.

Cuma, 23 Ekim 2009 20:59
NTV, Taraf gazetesinde çıkan ve Muhsin Yazıcıoğlu’nun helikopterinin düşmesine NTV’den yapılan telefon aramalarının sebep olduğunu ima eden haberi yalanlayan bir açıklamada bulundu.

Taraf gazetesi, dün sabahki sayısında sürmanşetten verdiği haberde BBP eski Genel Başkanı Muhsin Yazıcıoğlu’nun helikopterinin düşmesinden oldukça önce bir saatte, helikopterdekilerin NTV telefonlarından yüzlerce defa arandığını yazmış, ismini vermediği bir uzmanın görüşüne dayanarak bu aramaların helikopterin düşmesine sebep olabileceğini iddia etmişti.

Perşembe, 29 Ekim 2009 09:30
Zaman gazetesi, TSK'nın 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı afişinde ne gördü?

Zaman'daki kısa bir haber, gazetenin polisiye yöntemlerle içli dışlılığına bir örnek daha oluşturdu. Zaman, bugünkü baskısında 29 Ekim vesilesiyle yer verdiği TSK'nın Cumhuriyet Bayramı afişi konulu kısa bir haberde, ancak "profesyonel" gözlerin fark edebileceği bir ayrıntı yakaladı.

Cuma, 02 Ekim 2009 10:30
Sesonline, soL yazarı Kemal Okuyan'ın “Başbuğ'a suç duyurusu!” başlıklı yazısını “TKP'den Başbuğ'a destek: 'Erdoğan konuşsun, Başbuğ sussun mu?” başlığıyla yayınladı!

Sesonline adlı internet sitesi, soL yazarı Kemal Okuyan'ın 29 Eylül tarihli “Başbuğ'a suç duyurusu!” başlıklı yazısını ana sayfadan “TKP'den Başbuğ'a destek: 'Erdoğan konuşsun, Başbuğ sussun mu?” başlığıyla yayınladı.

Pages