159 sonuçtan 1 - 15 arası gösteriliyor
Cumartesi, 01 Aralık 2012 16:08
Kemal Okuyan

Kemal Okuyan'ın "Suriye Devrimi!" başlıklı köşe yazısı 1 Aralık 2012 Cumartesi tarihli soL Gazetesi'nde yayımlanmıştır.

Devrim ve karşı devrim her zaman iç içedir.

Bütün devrimler, kendi bünyelerinde barındırdıkları karşı devrim tehlikesiyle hesaplaşarak, onu bertaraf ederek ya da ona boyun eğerek tarihe geçmişlerdir.

Çarşamba, 05 Aralık 2012 09:27
Aydemir Güler

Şahabettin Bakırsan'ı toprağa verirken mezarı başında birkaç söz söyledim. Diğer konuşmacılar, Naciye Babalık ve Cemal Kıral'ın aklına gelip gelmediğini bilemem, sormadım da benim aklıma Şahap ağabeyin babasının Ermeni olduğu gelmedi o an!

Perşembe, 27 Aralık 2012 12:32
Kemal Okuyan

Kemal Okuyan'ın “ODTÜ'ye neden saldırıyorlar? başlıklı yazısı 27 Aralık 2012 Perşembe tarihli soL Gazetesi'nde yayımlanmıştır.

Ortadoğu Teknik Üniversitesi’nin siyasal tarihimizde ne kadar özel bir yere sahip olduğu herhalde açık. Eğitim ve bilim alanında da, onca engelleme ve müdahaleye karşın bu üniversitenin ağırlığını kimse sorgulayamaz.

Cuma, 14 Aralık 2012 11:56
Kemal Okuyan

Kemal Okuyan'ın “Ergenekon gayrimeşruluğu...” başlıklı köşe yazısı 14 Aralık 2012 Cuma tarihli soL Gazetesi'nde yayımlanmıştır.

Cumartesi, 08 Aralık 2012 15:09
Serpil Güvenç

Serpil Güvenç'in "Yaşam boyu 'onur'" başlıklı köşe yazısı 8 Aralık 2012 Cumartesi tarihli soL Gazetesi'nde yayımlanmıştır.

Çarşamba, 05 Aralık 2012 15:27
Kerem Esenoğlu

Kerem Esenoğlu'nun “Görüşmeler çıkmazda” başlıklı köşe yazısı 5 Aralık 2012 Çarşamba tarihli soL Gazetesi'nde yayımlanmıştır.

Aralarında, tarafları bir hayli umutlandıran “barış” görüşmeleri sürerken, Kolombiya ordusunun önceki gün Kolombiya Devrimci Silahlı Güçleri’ne (FARC) operasyon düzenleyerek 20 militanı öldürmesi tuhaf gelebilir.

Cumartesi, 29 Aralık 2012 13:30
Serpil Güvenç

Serpil Güvenç'in "No pasaran! ODTÜ geçilmez!" başlıklı yazısı 29 Aralık 2012 Cumartesi tarihli soL Gazetesi'nde yayımlanmıştır.

6 Ocak 1969 günü Güney Vietnam’da yirmi bini aşkın sivilin ölümüyle sonuçlanan pasifikasyon (sindirme) hareketini yöneten CIA casusu “Honcho” (kasap) Robert Commer’in makam arabası ODTÜ’de yakıldı.

Perşembe, 20 Aralık 2012 09:43
Neslişah Başaran

Geçtiğimiz hafta sonu Mısır’da Müslüman Kardeşler’in hazırladığı yeni Anayasa metni için yapılan referandumunun ilk turu gerçekleşti, bu hafta sonu Mısır referandumun ikinci turuna hazırlanıyor.

Perşembe, 13 Aralık 2012 09:46
Belma Nur Kartal

''büyü de baban sana büyü de büyü/ acılar alacak, yokluklar alacak büyü de baban sana…
büyü de baban sana büyü de büyü /bitmez işsizlikler, açlıklar alacak büyü de baban sana
büyü de baban sana büyü de büyü/baskılar, işkenceler, kelepçeler, gözaltılar, zindanlar alacak
büyüyüp de on yedine geldiğinde baban sana idamlar alacak''

Cuma, 21 Aralık 2012 13:58
Kemal Okuyan

Kemal Okuyan'ın “Erdoğan komünist mi oldu?” başlıklı köşe yazısı 21 Aralık 2012 Cuma tarihli soL Gazetesi'nde yayımlanmıştır.

İki günde bir çarpıcı laf etmeden duramayan bir Başbakanımız var. Sonuna kadar gitmeye çalışmaktan başka şansı olmayan bir iktidarın şefi olarak sağa sola sarıyor, arada kurulu düzenin kutsal kabul ettiği alanlara da girip tozu dumana katıyor.

Pazar, 16 Aralık 2012 12:34
Pınar Aydınlar

Pınar Aydınlar'ın “Yol açmak ya da yol bulmak” başlıklı köşe yazısı 16 Aralık 2012 Pazar tarihli soL Gazetesi'nde yayımlanmıştır.

Hayvanın, bitkinin, mülkün çok sonrasında gelen insan hakları. Ne kadar çok isterdim, “Yaşasın insan hakları” diyebilmeyi… Varlığını bir türlü hissedemediğimiz haklar cumhuriyetinde.

Cuma, 14 Aralık 2012 12:03
Tayfun Gölkurt

Tayfun Gölkurt'un “ABD solu ve Suriye” başlıklı köşe yazısı 14 Aralık 2012 Cuma tarihli soL Gazetesi'nde yayımlanmıştır.

Çarşamba, 26 Aralık 2012 11:07
Aydemir Güler

ODTÜ gerginliğinin bir ayar sorununu yansıttığını sanmayın. Ayar sorunu olmaması, başbakanın ve hükümetin son derece ayarsız olmadıkları anlamına gelmiyor.

Ancak bu sorun arızi değil yapısal, gelip geçici değil kalıcı, rastlantısal değil tercih edilmiş, keyfi değil zorunlu bir nitelik taşımaktadır.

Pazar, 23 Aralık 2012 12:49
Pınar Aydınlar

Pınar Aydınlar'ın “Kanla yazılan tarih silinemez...” başlıklı yazısı 23 Aralık 2012 Pazar tarihli soL Gazetesi'nde yayımlanmıştır.

Cumartesi, 15 Aralık 2012 12:57
Kemal Okuyan

Kemal Okuyan'ın "Ahmet Altan ve ekibine sahip çıkın!" başlıklı köşe yazısı 15 Aralık 2012 Cumartesi tarihli soL Gazetesi'nde yayımlanmıştır.

Ahmet Altan ve Yasemin Çongar Taraf’ta yoklar artık. Parasızlık çekecek halleri olmadığına göre, empati kuramayacağız işsiz halleriyle…

Pages